fredag 30. oktober 2015

Pause fra hverdagen

Av og til er det viktig å ta en liten pause eller time-out fra hverdagen. Bare tillate seg selv å kose seg litt og la sorg være sorg... Jeg hadde en slik dag igår. Som en bursdagsgave til min søster, hadde jeg bestilt billetter til Dylan Morans nye show, som han skulle ha her i Bergen. Billettene kjøpte jeg for flere måneder siden, så vi var rimelig spente og forventningsfulle.

Først ladet vi opp med en god middag (og dessert!!) på Bocca. Skal det være, så skal det være :) Etterpå ble det en del venting før vi endelig slapp inn. Det var masse folk. Misunner de som kan nyte en øl eller et glass vin før et slikt show. Jeg kan det IKKE, da måtte jeg hatt medbragt toalett tror jeg...

Det var en surrealistisk følelse da Dylan Moran entret scenen. Så rart å se han i levende live! Og veldig godt å ha noen der som deler dine følelser og begeistring. Det å dele en glede blir dobbel glede (i vårt tilfelle trippel glede :)) Han levde opp til forventningene mine og vel så det. Jeg lo så jeg hadde vondt i kjeven :) Tiden gikk bare så altfor fort. Like fort som han kom, var han borte. Men man lever lenge på en slik kveld og et slikt minne.

Etterpå kunne jeg nesten ikke fatte at jeg hadde sett han. Tenk at JEG hadde sett DYLAN MORAN? En uforglemmelig opplevelse! Tror min høysensitive side kommer spesielt frem i slike situasjoner. Det tar litt tid å fordøye inntrykk. Effekten av alt surret av lyder vil jeg nok merke idag, så det skal bli godt å bare slappe av ikveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar