mandag 26. januar 2015

Walk & talk

Jeg kom meg på tur med høysensitivgruppen! Det ble ikke like langt som planlagt, men jeg var nå med til Fløyen. Mange hyggelige mennesker, så jeg blir gjerne med en annen gang også. Godt å treffe likesinnende og høre at erfaringene våre er mye like. Samtidig har vi alle forskjellige bakgrunner, og noen opplever ikke det å være HSP som noe problem. Men kanskje jeg kan plukke opp tips og råd fra de andre slik at jeg også vil se på det å være HSP som en styrke?

Min kjære søster var med. Hun er også HSP, men hun føler det ikke som noe problem. Men vi har hatt litt forskjellig oppvekst til tross for at vi er søstre, pga den store aldersforskjellen. Det er nesten 13 år mellom oss. Vi hadde iallefall en koselig stund sammen bare vi to da vi ventet på at Fløybanen skulle gå. Satt inne i en av vognene og drakk deilig kakao :)

Jeg var veldig sliten da jeg kom hjem. Jeg hadde jo gått direkte fra jobb, så det ble null hvile. Det merket jeg godt. Jo trøttere jeg er, jo mer sårbar er jeg... Fredagen ble derfor en tung dag. Helgen har derimot vært fin, og selv om formen har vært sånn passe, så klarte jeg å støvsuge og vaske stue, kjøkken og gang + vaske en del klær. Det er små ting for de fleste, men for meg er det viktige små skritt i rett retning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar