fredag 17. april 2015

You've gotta get up and try, try, try

Av og til trenger man noen som pusher en litt. Som sier sin mening selv om det kan være tøft å høre. Hvis det mennesket er en som står deg nær, vet du jo at de sier det fordi de bryr seg og ønsker å hjelpe. Man er ikke alltid mottagelig der og da, men etterhvert går det opp for en at de har jo rett! 

Jeg er glad for at jeg har noen sånne i livet mitt. Som ikke bare jatter med, men som kommer med konstruktive tilbakemeldinger. Og som f.eks på en tung dag kan sende en lenke med en låt som gir en litt krefter igjen. Dette er en stund siden nå, men nettopp på en slik tung dag der alt virket svart, kom denne låten av Pink. Jeg hørte ikke på den da, var for sint og såret til det. Men dagen etter var sinne borte, og jeg var bare lei meg. Det var første gangen jeg hørte denne låten, men teksten gikk rett inn. "Where there is a flame, someone's bound to get burned. But just because it burns, doesn't mean you're gonna die. You're gotta get up and try, try, try..." Føltes som hun sang direkte til meg. Så jeg kom meg opp. Og kjente at jeg fikk litt "guts". 




Det er ikke alltid så kjekt å høre sannheten. Sannheten svir, men dog... Som psykologen min ville sagt; du dør ikke av det. Og det har han jo rett i ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar