mandag 19. januar 2015

Hjemme igjen...

Turen til Lofoten gikk fint. Jeg fikk litt nerver da jeg var på vei til flyplassen torsdag, kjente pusten gikk tyngre og magen var urolig, men roet meg da jeg kom til gaten. Ble litt nervøs da flyet var forsinket pga været over Bergen... Det gikk heldigvis over all forventning. Litt turbulens var det, men jeg klarte å forholde meg rolig. Prøvde å fokusere på det som skjedde i kroppen min, og det hjalp faktisk. På det området har jeg kommet meg veldig.

Oppholdet var fint og innimellom slappet jeg veldig av. Klarte å slippe meg litt løs da vi var på Europris. Vi måtte bare  prøve noen rare parykker, og fikk oss en god latter :) Fikk med meg både et restaurantbesøk og et kafébesøk i løpet av helgen.

Men det er en ting som er litt plagsomt, og det er den forbaskede sensitiviteten min. Det skal ikke mye til før jeg senser andres sinnsstemninger. Jeg trenger ikke snakke med vedkommende, men får bare en følelse av at ting ikke er slik de burde være. Da kjenner jeg på uroen i meg og jeg har problemer med å legge det bort. Dette opplevde jeg flere ganger i helgen. En vond følelse.

Jeg har meldt meg på Walk & talk i regi av Foreningen for høysensitive i Norge. Det er på torsdag. Da skal vi møtes ved Skansemyren og gå en tur mens vi deler erfaringer. Jeg kjenner jeg gruer meg litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar