onsdag 14. januar 2015

Utfordringer

I dag fikk jeg nok en gang kjenne på den sensitive siden min. Ble veldig opprørt over noe som jeg opplevde som urimelig kritikk mot noen jeg kjenner. Trangen til å forklare og forsvare var der med en gang. Det er rart hvordan mekanismene i kroppen begynner å jobbe. Jeg ble skjelven innvendig, merket at tankene fløy fortere enn det jeg klarte å skrive - stresshormonene jobbet ganske enkelt på høygir.

Jeg har forresten bestilt boken til Trond Haukedal i dag: "Boken om høysensitivitet". Gleder meg til den kommer :)

I morgen blir det ny utfordring - jeg skal fly alene til Lofoten igjen. Jeg var der en uke i mai ifjor, men denne gangen blir det bare en helg. I mars skal jeg på et jobbseminar i Trondheim. Utfordringene står i kø :) Men jeg gruer meg ikke så mye som jeg gjorde før, det er jo et fremskritt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar