mandag 27. april 2015

Etter den søte kløe...

Jeg var på hundeutstilling i går, og i dag får jeg svi i form av en enorm trøtthet. Føler meg utmattet og det verker i hele kroppen. Øynene føles tunge, og jeg klarer ikke få noe gjort. Tidligere forsto jeg ikke hvorfor jeg alltid var så trøtt etter slike dager, men nå vet jeg jo at det skyldes HS.

Selv om dagen var topp på alle måter, så får man ikke slappet av. Man er omringet av støy og alt surret rundt en, fører til overload. Man blir mettet av inntrykk i både kropp og sjel rett og slett. Egentlig skulle jeg tatt meg fri fra jobb etter slike dager, men det er jo ikke alltid det går. Ikke vil jeg kutte ut dette med hundeutstillinger heller, for jeg elsker det jo! Når det er arrangement over flere dager og jeg har et sted hvor jeg kan trekke meg litt bort, er det bedre.

Det er iallefall viktig å ta hensyn til formen i dag. Ellers er det lett for at bagateller kan utløse tårestrøm. Overloaden går jo ikke bare på det fysiske, men vel så mye på det psykiske. Man er mer skjør pga at man er så sliten. Det er så lett for at dette kan gå ut over andre, så det er en utfordring å forhindre det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar