mandag 18. mai 2015

Rehabilitering

Det er bare to dager til jeg drar til Hauglandsenteret i Flekke i Fjaler kommune. Det har vært så fjernt for meg, så har ikke grudd meg, men nå kjenner jeg at nervene kommer for fullt. Vil jeg finne meg til rette? Vil jeg bli kjent med andre? Jeg tror jo det vil gå bra, men slike tanker kommer likevel. Jeg skal være der i tre uker, det føles veeeeldig lenge akkurat nå. Men kanskje vil tiden fly når jeg er kommet inn i de nye rutinene og blitt kjent med folk?

Et ferieopphold blir det ikke. Dagene vil være full av planer som jeg må følge. Det vil være treninger, turgåing og møter. Og masse nye folk å forholde seg til! Det er skremmende og spennende på en og samme tid.

Hva hvis jeg har en dårlig dag? Hvordan vil jeg takle det? Kanskje blir det ikke så mange muligheter til å kjenne etter... Det er heldigvis fagfolk å prate med der inne om det skulle være behov for det.

Jeg kommer nok skrive litt i bloggen om de erfaringene jeg kommer gjøre meg.

Her er lenke til stedet jeg skal på: http://www.rkhr.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar