lørdag 11. juli 2015

Å velge det positive



Jeg må tette hullene i koppen min, som jeg nevnte i innlegget "For mye ærlighet". Men alt er en prosess, og tanker må modnes. 

Etter mye frem og tilbake har jeg nå tatt noen valg i livet mitt som jeg virkelig skal prøve å etterleve. Jeg vil ikke lenger la meg bli dradd inn i andres drama og negativitet. Det tapper meg for krefter og energi som jeg tidligere har nevnt. 

Jeg vil ha positive folk rundt meg, som vil ha meg som VENN og ikke bare en de kan dra nytte av. Ved å ha folk rundt som som gir meg noe, kan jeg også gi noe tilbake. 

Jeg er heldig som har flere mennesker rundt meg som støtter og oppmuntrer, men som også gir meg konstruktiv kritikk når det trengs. En av de er min kjære søster. Mener hun at jeg er barnslig og urettferdig, så får jeg høre det. Men jeg vet at uansett hva som skjer, så er hun der for meg. Så takk, Ragnhild, for din ærlighet. 

Idag har vi feiret at hun er ferdig utdannet tannpleier :-) Jeg er kjempestolt av deg ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar