tirsdag 2. juni 2015

1 uke igjen

I morgen har jeg vært på Haugland i 2 uker. Plutselig har tiden bare løpt avgårde og jeg har kun 1 uke igjen av oppholdet. 

Da jeg kom hit, føltes 3 uker som en evighet. Og selv om jeg var motivert, kjente jeg på følelsen av ensomhet og utrygghet. Ønsket bare å dra hjem igjen. 

Idag er jeg glad for at jeg ikke gjorde det. Jeg stortrives! 

Kan ennå kjenne på følelsen av å være klossete, at jeg ikke har kontroll over bevegelser. F.eks når jeg svømmer. Jeg vet i teorien hva jeg skal gjøre, men får det ikke til i praksis. Ting ser så enkle ut, men når jeg skal gjøre det er det ikke så enkelt lenger... For ikke å snakke om når vi trener. Bruk av ball i trening er vanskelig når balansen ikke er så god. 

Men jeg gir ikke opp. Jeg prøver, på nytt og på nytt :-) Jeg kan være ganske sta og det kommer til nytte her. 

Var på en forelesning i dag. Det dreide seg om mestring og motivasjon, og det å finne balanse i livet. Og det å være engasjert i eget liv. Er dit jeg er på vei. Jeg må sette opp en plan med konkrete og realistiske mål - er ikke målene realistiske er det lett for at man gir opp. 

Og det har jeg ingen planer om! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar