fredag 13. november 2015

Tilbake på Haugland

Har så mange tanker, men vanskelig å få det ned på "papiret". Er fylt av en stor takknemlighet over å være tilbake på Haugland. Sjelden har et sted satt slike dype spor, som Haugland. Kanskje ikke så rart siden jeg har en ny tidsregning; før og etter Haugland. For meg var oppholdet her redningen. Slik føles det. Det å ha fått være her, forplikter. Jeg hverken kan eller vil gå tilbake til slik jeg hadde det før.

Og nå er jeg her igjen. Og nok en gang er jeg så heldig at jeg har truffet på masse utrolig hyggelige folk. Folk jeg føler meg trygg på og som er lette å prate med. Jeg er utrolig takknemlig. 

Jeg skal bruke denne tiden godt, og nyte hvert sekund! Selv det å slite seg opp til "Steinen" er en form for nytelse - kjenne at formen er så mye bedre enn sist gir en god følelse og er en vitamininnsprøyting. 

1 kommentar:

  1. Lykke til Vibeke ����
    Bruk alt som du kan ta med deg av styrke til og slite deg opp på "steinen"
    Du er en veldig sterk person og at du kommer styrket ut av dette er jeg ikke i tvil om��
    Nyt hver dag og sug til deg alt det som du kan bruke posetivt���� Tenker på deg��
    Klem Linda ��

    SvarSlett